علت درد پس از جراحی لاغری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1400
بازدید : 287
نویسنده : mozhgan

بیشتر جراحی های لاغری به وسیله جدیدترین روش جراحی لاغری یعنی روش لاپاراسکوپی انجام میگیرد و از این رو مدت ماندن در بیمارستان و درد بیمار بسیار کمتر از جراحی های باز می باشد. با این حال بیمار بیشترین درد را در اطراف جای بخیه عمل لاغری حس می کند که پزشک معده را از آنجا بیرون آورده است. این زخم اغلب در سمت چپ، زیر قفسه سینه قرار دارد.

اینکه بیشترین درد در این نقطه حس می شود، کاملا طبیعی است. از آنجایی که هنگام در آوردن معده طی اسلیو معده به این برش فشار وارد شده و اغلب کش می آید، فیبر های عضلانی پاره  می شود و اغلب منجر به کبودی می شود. همین امر منجر به درد بعد از اسلیو معده می شود.

بیشتر بخوانید ... رژیم کم کربوهیدرات

طی مراحل بای پس معده، نقطه آناستوموز (محل تلاقی روده با معده جدید) معمولا با بخیه یا استاپلر دورانی دوخته می شود. این استاپلر ها بزرگ هستند و برای وارد کردن آنها از برش ایجاد شده، نیاز به باز کردن برش سمت چپی سینه وجود دارد. وارد کردن و خارج کردن این دستگاه بخیه می تواند موجب کش آمدن ماهیچه ها و در برخی موارد کبودی شود.

بیشتر بخوانید ... چاقی و افسردگی

از آنجایی که در جراحی ساسی بای پس و اسلیو معده برش ها کمی بزرگتر خواهند بود، امکان دارد که این دو جراحی بیش از حلقه معده ایجاد درد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص جراحی لاغری مشورت کنید.

منبع:  dandooneman.ir

 





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com